ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    بسیار خب
      پرینت

    راهنمای جامع کار با سامانه

    در این مقاله آموزشی قصد داریم روش کار با سامانه پشتیبانی منتخب بازار را خدمت شما عزیزان شرح دهیم.امیدواریم با مطالعه این مقاله ، مشکلات احتمالی شما در مواجهه و کار با این سامانه به حداقل برسد ، اما شما همچنان میتوایند با ارسال تیکت جدید با موضوع :{  نظر ، انتقاد و پیشنهاد } در صورتی که مشکل یا ایرادی در سامانه ، پرداخت های خود و یا برخورد کارشناسان منتخب بازار مشاهده نمودید به مدیریت مجموعه اطلاع دهید و ما به شما این اطمینان را میدهیم که قطعاً به همه تیکت ها در اولین فرصت رسیدگی کامل خواهد شد و نتیجه فرآیند پیگیری خدمت شما از طریق تیکت اطلاع رسانی خواهد گردید.

    🔴 خلاصه ای از آنچه در این مقاله خواهیم خواند :

    1. نحوه ثبت نام / ورود در سامانه
    2. ارسال تیکت جدید✅
    3. پیگیری تیکت ارسالی✅
    4. مشاهده پاسخ کارشناسان و ارسال پاسخ جدید توسط کاربر✅
    5. بستن تیکت✅
    6. راهنمای بخش ضمیمه تیکت ها✅
    7. راهنمای بخش پرداخت ها✅
    8. راهنمای بخش حساب کاربری ( پروفایل من )✅
    9. راهنمای آگاه سازی های پیامکی / ایمیلی✅
    10. آشنایی با دپارتمان ها ، موضاعات و محصولات موجود در صفحه ارسال تیکت✅

    🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

    1. ✅ نحوه ثبت نام / ورود در سامانه :

          در  اولین مرحله بعد از ورود به سامانه پشتیبانی باید در سایت لوگین کنید.اگر قبلاً در وبسایت منتخب بازار و یا همین سامانه پشتیبانی حساب کاربری ایجاد نموده اید ، نیازی به ثبت نام مجدد نیست ، و کافی است با همان مشخصات ( نام کاربری/ایمیل/شماره تلفن و رمز عبور ) در سامانه لوگین کنید و وارد شوید.در غیر اینصورت با کلیک بر روی گزینه { ثبت نام } در بالای وبسایت ( برای کاربرانی که با کامپیوتر یا لب تاب وارد سامانه شده اند ) و یا با رفتن به منوی کناری سامانه ( برای کاربرانی که با تلفن همراه وارد سامانه شده اند ) به قسمت ثبت نام بروید:

          – در این مرحله با وارد کردن نام کاربری ، آدرس ایمیل و رمز عبور دلخواه ( که باید متشکل از اعداد ، حروف لاتین و کاراکتر های خاص @#-*_.&+=,  باشد ) و طول رشته آن حداقل 8 کاراکتر شود ، حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.در این مرحله بعد از کلیک بر روی گزینه عضویت ، یک ایمیل حاوی یک لینک فعال سازی برای احراز هویت و صحت سنجی آدرس ایمیل شما به ایمیل وارد شده ارسال خواهد گردید که باید ایمیل را باز و روی لینک فعال سازی کلیک نمایید.

          تبریک میگوییم از این لحظه حساب کاربری شما در همه سامانه های زیر مجموعه منتخب بازار فعال و قابل استفاده می باشد.

          حال باید به آدرس سامانه پشتیبانی یعنی : 

          https://www.montakhab-bazar.ir/support/

          مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات ثبت نامی خود ، وارد سامانه پشتیبانی شوید.

          🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

          2. ✅ ارسال تیکت جدید :

              از منوی بالای سامانه پشتیبانی بر روی گزینه ارسال تیکت کلیک کنید.در اولین قدم با توجه به نیاز خود دپارتمان پاسخ دهنده تیکت خود را انتخاب نمایید.

              تذکر : درصورتی که دپارتمان اشتباه را برای پاسخگویی انتخاب نمایید ، فرآیند ارجاع تیکت توسط مدیر سیستم به بخش مربوطه انجام خواهد شد ، منتها زمان دریافت پاسخ توسط شما ، طولانی تر خواهد گردید.

              بعد از انتخاب دپارتمان ، فیلد قیمت سر به سر را باید تکمیل نمایید.درصورتی که درخواست شما ارتباطی با تحلیل سهام ندارد یک عدد دلخواه در این فیلد وارد نمایید.

              سپس در قسمت موضوع تیکت ، موضوع درخواست و یا اگر خواستار تحلیل سهم هستید ، نام سهم مورد نظر را به دقت وارد نمایید.

              اگر نیاز به ذکر توضیحات خاصی می باشد ، در قسمت توضیحات مرقوم فرمایید و در صورت نیاز فایل های خود را به تیکت ضمیمه کنید.

              سپس در صورتی که تیکت نیاز به پرداخت هزینه داشته باشد ، درگاه پرداخت را انتخاب و روی گزینه ارسال تیکت کلیک نمایید.

              مبلغ صورتحساب سیستمی صادر شده را از طریق کارت بانکی و رمز پویای دوم کارت خود پرداخت نمایید.از این لحظه تیکت شما ثبت گردیده و در اولویت صف پاسخگویی قرار گرفته است.اولین کارشناس به سراغ آن خواهد رفت و درخواست شما را تکمیل خواهد نمود.

              🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

              3. ✅ پیگیری تیکت ارسالی :

                برای پیگیری تیکت های قبلی ارسال و پرداخت شده خود ، از منوی بالای سایت ، بر روی تیکت ها و زیر منوی تیکت های من 

                کلیک کنید.لیست تیکت های شما نمایش داده میشود.شما میتوانید آخرین وضعیت پاسخگویی و یا درحال بررسی بودن تیکت را به همراه تاریخ و ساعت دقیق دریافت پاسخ کارشناسان مربوطه مشاهده فرمایید.باکلیک بر روی عنوان هر تیکت ، متن پاسخ را مشاهده خواهید کرد.

                🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

                4. ✅ مشاهده پاسخ کارشناسان و ارسال پاسخ جدید توسط کاربر :

                در صفحه باز شده هر تیکت ، متن گفتگوی شما و کارشناسان قابل مشاهده است.با کلیک بر روی گزینه ارسال پاسخ (سبز رنگ) اقدام به ارسال پاسخ متنی و گزینه ارسال پاسخ صوتی (صورتی رنگ) ، اقدام به ارسال پاسخ یا پرسش مجدد خود در قالب ویس نمایید.

                🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

                5. ✅ بستن تیکت :

                کلیه تیکت های ارسالی توسط کاربران که یک پاسخ از کارشناسان دریافت کرده اند ، ظرف مدت 48 ساعت از آخرین پاسخ کارشناس ، اگر کاربر پیامی ارسال نکند ، به صورت خودکار به (بسته شده) تغییر وضعیت خواهند داد.اما شما میتوانید پیش از سپری شدن این مدت پیشفرض نیز ، در صورتی که پاسخ خود را کامل دریافت نموده اید و ابهام یا پرسش مجددی وجود ندارد ، اقدام به بستن تیکت نمایید.

                تبصره : در صورتی که قصد تحلیل چند سهم دارید ، باید برای هریک ، تیکت جداگانه با پرداخت هزینه باز کنید.

                🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

                6. ✅ راهنمای بخش ضمیمه تیکت ها :

                  شما میتوانید برای هر تیکت تا 3 فایل با حجم هر یک نهایتاً 5 مگابایت و بدون محدودیت فرمت در ارسال ، فایل دلخواه برای کمک به حل مشکل خود ضمیمه نمایید.لطفاً از تصاویر واضح و با متون خوانا برای شرح مشکل خود در ضمیمه ها استفاده نمایید.

                  🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

                  7. ✅ راهنمای بخش پرداخت ها :

                  با کلیک بر روی تصویر پروفایل کاربری خود و انتخاب گزینه پرداخت ها ، به لیست تراکنش های خود دسترسی خواهید داشت.این صفحه اطلاعاتی شامل : شماره فاکتور ، موضوع تیکت و شماره آن ، درگاه پرداخت ، مبلغ ، شماره پیگیری رسید تراکنش ، تاریخ و ساعت و وضعیت نهایی انجام تراکنش وجود دارد.

                  در صورت هرگونه مشکل یا ابهام در بخش پرداخت های خود ، ضمن قید شماره پیگیری تراکنش و تاریخ ساعت آن به همراه شرح مشکل روی داده در یک تیکت به واحد پشتیبانی فنی در موضوع تیکت خود اقدام نمایید.

                  🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

                  8. ✅ راهنمای بخش حساب کاربری ( پروفایل من ):

                  این بخش شامل 3 قسمت می باشد که هرکدام را جداگانه شرح خواهیم داد:

                  الف ) مشخصات حساب کاربری شما : در این قسمت میتوانید اطلاعات حساب کاربری خود شامل تلفن همراه ، ایمیل ، نام و نام خانوادگی ، یوزرنیم و پسورد خود را در تمام سامانه های زیر مجموعه منتخب بازار تغییر دهید.


                  ب ) تصویر پروفایل : در این منو میتوانید یک عکس دلخواه برای پروفایل خود انتخاب نمایید.توصیه میگردد برای کمک به فرآیند های احراز هویت و بازیابی حساب کاربری ، از تصویر پرسنلی خود استفاده نمایید.


                  ج) تنظیمات اطلاعیه : در این قسمت میتوانید آگاه سازی های دلخواهی را که مایلید از طریق علامت هشدار بالای سامانه برای شما ارسال شود انتخاب کنید یا تغییر دهید.


                  🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

                  9.✅ راهنمای آگاه سازی های پیامکی / ایمیلی :

                    کلیه تیکت هایی که ثبت میکنید ، پاسخ هایی که از کارشناسان منتخب بازار دریافت میکنید و همچنین بروز رسانی های انجام گرفته روی هر تیکتت را از طریق پیام کوتاه و ایمیل برای شما ارسال میکنیم.

                    تبصره : درصورتی پیامک های سیستم را دریافت خواهید کرد ، که در قسمت پروفایل خود شماره همراه خود را وارد کرده باشید.

                    🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘

                    10. ✅ آشنایی با دپارتمان ها ، موضاعات و محصولات موجود در صفحه ارسال تیکت :

                      هر تیکتی که شما کابران محترم منتخب بازار ثبت میکنید ، در حوزه تخصصی و سطح دسترسی عده ای خاص از کارشناسان ما می باشد که با انتخاب صحیح موضوع تیکت ، درخواست شما به بخش صحیح و مربوطه ارجاع خواهد گردید.بنابر این در انتخاب دپارتمان و موضوع تیکت خود ، با دقت عمل نمایید.





                      آخرین بروز رسانی این مقاله : 1399/05/22 – 21:13

                      منتخب بازار – رسانه تحلیلی آموزشی بورس